Keçmişə dönüş: Bakı Nəqliyyat Agentliyi 4 il əvvələ qayıdır

Cəmiyyət

04.05.2021 - 13:09

BNA-nın ictimai nəqliyyatın təşkilində nə qədər məntiqsiz və səhlənkar yanaşmasını başa düşmək üçün fakt

 

Mayın 3-də Bakıda yeni avtobus marşrut xətti istifadəyə verildi. Bakı Nəqliyyat Agentliyinin (BNA) xəbərinə əsasən, marşrut xətti Yasamal rayonunda Mənzil İnşaatı Dövlət Agentliyinin (MİDA) yaşayış kompleksindən başlayır, “Elmlər Akademiyası”, “İçərişəhər”, “Sahil”, “28 May”, “Xətai” metrostansiyalarından keçir və “Ağ şəhər” yaşayış massivində sona çatır.

 

BNA-nın, xüsusən də Bakı metrosunun fəaliyyəti tamamilə dayandırıldığı zaman ölkədəki xüsusi karantin rejimi dövründə yeni bir avtobus marşrutu açmağı qərara alması təqdirəlayiqdir. Ancaq digər tərəfdən bu xəbəri oxuyanda bir vəziyyət diqqəti cəlb edir.

 

Fakt budur ki, bir neçə il əvvəl BNA 14 saylı marşrut xəttini işə salmışdı. Bundan əvvəl bu avtobus xətti “Xətai” metrostansiyasından başlayırdı. Bu marşrutdan istifadə edərək Yasamala gedə bilərdiniz.

 

2017-ci ilin dekabr ayında 14 saylı avtobus marşrutu dəyişdirildi. Bu marşrutun son dayanacağı “28 May” metrostansiyası oldu. 14 saylı marşrut artıq fəaliyyət göstərir və Bakı Beynəlxalq Avtovağzalınadək uzanır. Əslində 14 saylı marşrut xətti 2017-ci ilin dekabr ayına qədər indi təqdim olunan 10 saylı xəttin mövcud marşrutunu təkrarlayırdı.

 

Əslində, BNA 4 ildən sonra yeni bir alternativ marşrut təqdim etdi. Hələ o zaman “Xətai” stansiyasından Yuri Qaqarin küçəsi və köhnə 14 nömrəli marşrut boyunca bir neçə avtobus pavilyonu quraşdırılmışdı ki, avtobuslar artıq bu hissədən keçmədiyi üçün indi sərnişinlər tərəfindən istifadə edilmir.

 

Bu faktlar oxucuların BNA-nın ictimai nəqliyyatın təşkilində nə qədər məntiqsiz və səhlənkar yanaşmasını başa düşməsi üçün təqdim olunur. Hələ ötən ilin yazında hökumət ictimai nəqliyyat üçün yeni tələbləri təsdiqlədi ki, bu şərtlərə görə Bakıda yalnız müasir standartlara cavab verən avtobuslar hərəkət edə bilər. BNA şəhər hüdudları daxilində avtobus marşrutlarında təcrübə aparmaq əvəzinə, hələ də texniki cəhətdən köhnəlmiş avtobusların xidmət göstərdiyi Bakı qəsəbələrini müəyyənləşdirib, o problem həll etsə, daha məqsədəuyğun olmazdımı?

Müəllif: Asif Aydınlı