“Azəriqaz” abonentlərdən nə istəyir?

Cəmiyyət

19.12.2022 - 18:17

Qışın “oğlan çağında” əhalinin çəkdiyi dərdə bax

Milli Məclisin bu yaxınlarda keçirilən plenar iclasında açıqlama verən deputat Vüqar Bayramov hesab edir ki, Dövlət Neft Şirkətinin (SOCAR) “Azəriqaz” İstehsalat Birliyi qaz sayğaclarını vaxtında sıfırlamalıdır.

Nəzəri olaraq, artıq yanvarın ilk günlərində qaz sayğaclarında məhdudiyyətlər sıfırlanmalı və istehlakçılar güzəştli kubmetrlərin daha bir illik hissəsini almalıdırlar. Amma bizim qaz təsərrüfatı praktikasında mexaniki sayğacların sahiblərinin kütləsinə münasibətdə bu vəziyyət müşahidə edilmir. Sadəcə olaraq, yanvar ayından etibarən smart cihazların sahibləri yenilənmiş limitə keçirlər, lakin mexaniki sayğacların sahibləri gözləməli və iki dəfə çox pul ödəməli olurlar.

Qaz təsərrüfatının özündə belə açıq-saçıq cəfəngiyyat qaz istehlakçılarının səhlənkarlığı ilə izah olunur. Yəni, əhali bu idarəyə üzərində tarix və saat göstərilməklə qaz sayğaclarının göstəricilərini çəkib göndərməlidir.

Məsələn, ötən il gecikən əhalinin yeni limitə keçidi “Azəriqaz”da belə izah edilib: bəzi abonentlər mexaniki sayğacların üzərində tarixi və göstəriciləri olmayan görüntülər göndəriblər.

Amma Yeni il bayramları ərəfəsində “Azəriqaz” illik istehlak dövriyyəsini başa çatdırmaq və lüzumsuz maliyyə itkiləri olmadan, minimum qaz tariflərinə qayıtmaq üçün müfəttişlər gələnə qədər mexaniki cihazlardan son göstəricilərin necə götürüləcəyini izah etdi.

“Azəriqaz” abunəçilərdən mobil telefonla sayğacın göstəricisinin şəklini çəkib (077) 310-41-04 WhatsApp nömrəsinə göndərmələrini tələb edir, lakin mobil telefonla çəkilmiş fotoşəkildə çəkiliş tarixi göstərilmək şərti ilə. Bu hekayədə bir şey aydın deyil: niyə vətəndaşlar bütün bunları etməlidirlər? Bir adamın çəkiliş üçün müasir telefonu yoxdursa, məlum olur ki, soyuqda limit onun üçün mövcud deyil?

Bundan əlavə, bir çox qaz istifadəçiləri, məsələn, pensiyaçılar, müasir texnologiyanı tam istifadə edə bilmirlər. İstehsalat Birliyinin özünün statistikasına görə, bu ilin əvvəlində fotoşəkillərin yalnız 30% -i uyğun keyfiyyətdə idi, yəni, vaxt və tarix göstərilməklə.

Bu problem bir ildən artıqdır ki, müzakirə olunur, lakin hələ də aydın deyil. İndi isə ilin sonuna yaxın deputat Bayramov qaz təsərrüfatı işçilərinə birbaşa vəzifələrini xatırladıb. Millət vəkilinin sözlərinə görə, bu il güzəştli limitin yenilənməsi yenidən on gün uzanıb, amma istərdik ki, “Azəriqaz” bunu vaxtında etsin. Axı ilin sonunda vətəndaşlara 10 qəpiyə satılan güzəştli 1200 kubmetr qaz tükənir və çoxları hər kubmetri üçün 20 qəpik ödəməli olur. Bu isə əksər ailələrimiz üçün dözülməz və çətindir.

Burada xatırladaq ki, ölkədə əhali üçün qaz tariflərinin üç mərhələli sistemi mövcuddur. Ötən ilin iyununda Tarif Şurasının qərarı ilə güzəştli illik istehlak limiti demək olar ki, iki dəfə - 2200 kubmetrdən 1200 kubmetrə endirilib. Nəticədə 1200 kubmetr üçün 10 qəpik ödəyirsiniz və bu həcmdən yuxarı istifadə etdiyinizə - 2500 kubmetrə qədər 20 qəpik ödəyirsiniz. 2500 kubmetrdən çox istifadə etdiyinizə görə artıq 25 qəpik ödəyirsiniz. İndi “Azəriqaz” inandırmağa çalışır ki, onun bir çox abonenti 10 qəpiklik limitə uyğun gəlir.

“Bu ilin yanvar-oktyabr aylarında abonentlərin 58,8%-i qaz istehlakı həddini 1200 kubmetrdən çox göstərməyib. Bu da kifayət qədər normal göstəricidir, ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə xeyli fərq var”, - deyə qurumun İctimaiyyətlə əlaqələr şöbəsinin rəisi Eldəniz Vəliyev bu statistikanı mediaya şərh edərkən bildirib.

Amma Bakı şəhəri üzrə Satış Departamentinin rəhbəri Zamin Mehbalıyevin mətbuata daha əvvəl verdiyi açıqlamaya görə, hər il abonentlərin 30-35%-i 1200 kubmetrədək qazdan istifadə edir. İndi təsəvvür edin ki, təlimatlara əsasən, nəzarətçilər bir ay ərzində sayğacların göstəricilərini yeniləyə bilərlər. Açıqlamanın məntiqindən çıxış etsək, abonentlərin əksəriyyəti artıq limitdən istifadə edib, qaza görə hədsiz yüksək pul ödəyir, güzəştli kubmetrləri bir ay (!) gözləyir. Və bu hal yanvarda - qaz istehlakının ən pik vaxtında baş verir.

Müəllif: Emma Rzayeva