Bir “Facebook”luq barıtımız var - <font color=red> AXI NİYƏ?!</font>

Cəmiyyət

15.07.2019 - 10:04

Sənin hüquqlarını tapdayırlar və sən dərdini sosial şəbəkəyə danışmaqla işini bitirirsən

 

Şərq əlbəyaxa döyüş növləri ilə məşğul olan bir şəxs Şaolin monastrına gəlir və getdiyi yolda ən yüksək pilləyə nail olmaq üçün oranın şagirdi olmaq istədiyini bildirir. Ona başa salırlar ki, bu monastrda qalmaq üçün müəyyən hazırlıq kursu keçməli, sonda iri bir səbətdən suallar yazılmış bükülülərdən birini götürərək, imtahan verməlisən.

 

Gənc adam Şaolin fəlsəfəsinə yiyələnmək üçün hər şeyə hazır olduğunu bildirir, soruşur ki, bəs bu imtahanda düşən suallara cavab vermək üçün nə qədər vaxt ayrılır. İzah edirlər ki, suala hazırsansa, o dəqiqə cavab verə bilərsən, deyilsənsə, sakit bir hücrədə istədiyin qədər fikirləşə bilərsən. Dağlara çıxan sonuncu tələbənin nə qədər fikirləşdiyini soruşanda, “14 ildir oradadır, biletinə düşən suala cavab tapa bilmir”,- cavabını alır. Kağız bükülüdə bir sual var idi – “Axı niyə?!”

 

Yaşadığımız dünyanın bütün pozitiv və neqativ hadisələrinə qiymət verərkən, əksər hallarda beynimizdə bir sual açıq qalır – Axı niyə?! Bu sual istənilən sahə ilə bağlı, özümüz istəsək də, istəməsək də, telekanallardan, ağıllı telefonlardan, radiolardan, reklam elanları vasitəsi ilə beynimizə yeridilən informasiya axını zamanı ortaya çıxır. Bəzən cavabını bilə-bilə əsəbimizdən, bəzən isə baş verənləri başa düşə bilməməyimizdən yaranır bu sual.

 

AYNA-nın oxucularının diqqətini ara-sıra ölkəmizdə və dünyada baş verən bu və digər hadisələrdə gözəçarpan qəribəliklərə yönəltmək üçün “Axı niyə?!” rubrikasına davam edirik.

 

“Təzə və təravətlilik yalnız bir cür olur – o həm birinci, həm də sonuncudur. Əgər nərə balığı ikinci təravətini yaşayırsa, deməli o iylənib”.

 

Mixail Bulqakovun “Master və Marqarita” əsərindəki Volandla balıq satan iaşə işçisinin bu dialoqu bu günlərdə bütün yerli saytlar tərəfindən verilən bir xəbəri oxuyarkən yadıma düşdü. Sən demə, Bakıdakı məşhur marketlər şəbəkələrindən olan “Araz” supermarketdə “Çin yumurtaları” satılırmış. Bir sakin kampaniya çərçivəsində 10 ədəd yumurtaya sevincək 30 qəpik verib, evdə isə məlum olub ki, bu yumurta heç “kitayski” də deyilmiş. Kim bilir, “nə zibilski imiş”.

Yoldaş Mircəfər